Award for the best summary of a doctoral PhD thesis in the call Txiokatu zure tesia 6 mezutan, # Txiotesia2 “Tweet you PhD in 6 messages”, organized by the Summer Basque University UEU in 2014

Description:

Itziar Gonzalez de Dios ikertzaileak tesi baten laburpen onenaren saria jaso zuen, Udako Euskal Unibertsitateak 2014.ean antolaturiko “Txiokatu zure tesia 6 mezutan, #Txiotesia2" deialdian, Euskarazko testuen sinplifikazio automatikoan egindako lanagatik.

Deskribapena:

The researcher Itziar Gonzalez de Dios received the award for the best summary of a doctoral PhD thesis in the call Txiokatu zure tesia 6 mezutan, # Txiotesia2 “Tweet you PhD in 6 messages”, organized by the Summer Basque University UEU in 2014, for her work on automatic simplification of texts in Basque.

Nori:
Itziar Gonzalez-Dios