Euskaraz i(ra)kasteko baliabideen eta tresnen garapena: aukerak eta mugak, hizkuntza-teknologietatik begiratuta

Hitzaldi honetan euskararen ingurune digitala elikatzeko, gaur egun arrakasta duten aplikazio eta garapen batzuk euskarara egoki daitezkeen argitzeaz gain eta erraz eta aukera asko eman ditzaketen tresna batzuk aurkezteaz gain, horien adibide batzuk ere ikusiko ditugu, zelan baliatu daitezkeen hobeto ulertzeko.

Aurrekoaz gain, Hizkuntzaren Prozesamenduko teknikek eta tresnek zer ahalbideratzen duten, nolako aukerak ematen dituzten, eta oztopoak non dauden identifikatzen saiatuko gara. Bukatzeko, saiatuko dira azaltzen Ixa Taldean sorturiko tresna zenbait garatzea zergatik den garrantzitsua eta, horren harira, CLARIN-ERIC bezalako hizkuntza azpiegiturekin lankidetzan aritzearen abantailak ere bai.

Authors (IXA members):
Authors: