HP eta ordenagailuz lagundutako ikasketa

A modular grammar-helping tool for Basque: work in progress

In this article, we explain the first steps to-wards a grammar-helping tool for Basquefrom a ruled-based approach. Specifically,we show the first steps carried out for help-ing with verb agreement, some of the dif-ficulties encountered, which linguistic is-sues arise when new rules are designed,and future perspectives

Hizkuntza-teknologiak hizkuntzen ikas-irakaskuntzan: zenbat aukera, hainbat erronka

Hizkuntzen ikas-irakaskuntzan hizkuntza-teknologiak egin dezakeen ekarpena azaltzea da artikulu honen helburua. Horretarako, hizkuntzalaritza konputazionala zer den eta eskolan zelan erabil daitekeen landuko da, alde batetik. Beste alde batetik, testuinguruari eta nazioarteko esperientziei gainbegirada orokorra emateaz gain, euskararen esparruan garatu diren baliabideei eta egiten ari diren ikerlanei ere erreparatuko zaie, etorkizuneko bideak eta erronkak alde batera utzi gabe.

Linguistic Appropriateness and Pedagogic Usefulness of Reading Comprehension Questions

Automatic generation of reading comprehension questions is a topic receiving growing interest in the NLP community, but there is currently no consensus on evaluation metrics and many approaches focus on linguistic quality only while ignoring the pedagogic value and appropriateness of questions. This paper overcomes such weaknesses by a new evaluation scheme where questions from the questionnaire are structured in a hierarchical way to avoid confronting human annotators with evaluation measures that do not make sense for a certain question.

Domain Adapted Distant Supervision for Pedagogically Motivated Relation Extraction

In this paper we present a relation extraction system that given a text extracts pedagogically motivated relation types, as a previousstep to obtaining a semantic representation of the text which will make possible to automatically generate questions for reading comprehension. The system maps pedagogically motivated relations with relations from ConceptNet and deploys Distant Supervisionfor relation extraction. We run a study on a subset of those relationships in order to analyse the viability of our approach.

Idatzizko eta ahozko hizkuntza-irakakuntza online

Helduek eta gazteek testuinguru digitalean hizkuntzak nola ikasten duten azaldu eta gero, kapitulu honetan, hizkuntzen irakaskuntzan konpetentzia digitalek eta baliabide multimodalek duten garrantzia azpimarratuko dugu eta ingurune digitalak ekar ditzakeen zenbait abantaila nabarmenduko ditugu idatzizko eta ahozko komunikazioan. Lehendabizi, hizkuntzak irakasteko on-line inguruneak aipatuko ditugu (1. azpiatalean). Ondoren, on-line ikastunitateen diseinua eta pedagogiak deskribatuko ditugu (2. azpiatalean).

Euskaraz i(ra)kasteko baliabideen eta tresnen garapena: aukerak eta mugak, hizkuntza-teknologietatik begiratuta

Hitzaldi honetan euskararen ingurune digitala elikatzeko, gaur egun arrakasta duten aplikazio eta garapen batzuk euskarara egoki daitezkeen argitzeaz gain eta erraz eta aukera asko eman ditzaketen tresna batzuk aurkezteaz gain, horien adibide batzuk ere ikusiko ditugu, zelan baliatu daitezkeen hobeto ulertzeko.

Orriak

RSS - HP eta ordenagailuz lagundutako ikasketa-rako harpidetza egin